Kan ik mijn artikel bij Botom.nl retourneren?
Onbeschadigde artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren, met uitzondering van digitale producten, digitale cadeaubonnen, cadeaubonnen en cadeaukaarten.
Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen over bezorgen en afhalen.
Retour- of reparatiezendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Botom International niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van terug gestuurde retour- of reparatie artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed totdat het retour- of reparatieproces bij ons is afgehandeld.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?
Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Mocht het product via Afterpay besteld zijn, dan zal het betaalverzoek komen te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt? Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen het bedrag terugstorten op het door u gebruikte rekening nummer (iDeal) of PayPal account. Mocht er binnen 14 dagen een defect in het product zitten en het product daarom geretourneerd moet worden, worden de verzendkosten vergoed met een maximum van €8,15 (PostNL Pakket Aangetekend). Bevalt het product niet en beroept u zich op uw herroeppingsrecht, dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening. 

Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?
Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:
•    u kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
•    het artikel dient altijd binnen 14 dagen met ingevuld retourformulier retour gemeld te worden.
•    het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat, verpakking en met alle accessoires wordt teruggestuurd. 
•    het retourformulier dient te allen tijde meegestuurd te worden in de verpakking
•    digitale producten, digitale cadeaubonnen, cadeaubonnen en cadeaukaarten kunnen niet worden teruggestuurd
•    Als de seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel is verbroken, mag het artikel niet geretourneerd worden
 
Kan ik een artikel retour sturen als deze niet aan de voorwaarden voldoet?
Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.
 
U kunt hier uw retourformulier downloaden.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.